Service

Cooker at Home werkt nauw samen met het Aga Service Team. Een bij Cooker at Home gekochte Aga wordt door de vakmensen van het service-team op vakkundige wijze bij de klant geïnstalleerd. Met meer dan dertig jaar ervaring in het plaatsen en onderhoud van Aga’s staat het Aga Service Team garant voor betrouwbaarheid, de juiste installatie en het optimale onderhoud van de Aga.

Wat doet het Aga Service Team (AST) nog meer?

  • Garantiewerkzaamheden
    Aga-fornuizen hebben een garantietermijn van twee jaar. Mocht er een storing optreden binnen deze termijn dan handelt AST de reparatie af.
  • Onderhoud
    Om te voorkomen dat de Aga gebreken gaat vertonen is het belangrijk dat het toestel regelmatig een onderhoudsbeurt krijgt. Voor gas-Aga’s is dit jaarlijks, voor elektrische Aga’s is dit tweejaarlijks.
  • Storingsdienst
    AST probeert altijd zo spoedig mogelijk te helpen als zich een storing bij de Aga voordoet. Door de landelijke dekking kan de storing snel verholpen worden.
    Voor Noord-Nederland, bel Marco Robert: 06 162 730 52
    Voor Midden-Nederland, bel Jan van Kooten: 06 281 302 44
    Voor Zuid-Nederland, bel Marco Potman: 06 104 641 35
  • Ombouwen naar elektrisch
    Een gas-Aga kan omgebouwd worden naar elektrisch. Daar zijn verschillende systemen voor. AST geeft u advies en informatie bij de keuze van een ombouwsysteem.
  • Verkoop, verhuizing, transport, inruilen en opslag van fornuizen

Voor meer informatie over AST:
Bel: 0344-611367 (ma t/m vrij 9:00 – 12:00)
Mail: info@astservice.nl of planning@astservice.nl